Новости проекта
Перенос и удаление уроков
Внесение изменений в личные данные
Голосование
Ці карыстаецеся Вы электроннымі падручнікамі і навучальнымі дапаможнікамі?
Всего 51 человек

Комплексна-мэтавая праграма ДУА “Гімназія г. Асіповічы” па папярэджванні супрацьпраўных паводзін сярод гімназістаў і прафілактыцы сямейнай неспрыяльнасці на 2019/2020 навучальны год

Дата: 13 июня 2017 в 11:06, Обновлено 4 ноября в 09:50

Комплексна-мэтавая праграма ДУА “Гімназія г. Асіповічы”

па папярэджванні супрацьпраўных паводзін сярод гімназістаў і

прафілактыцы сямейнай неспрыяльнасці на 2019/2020 навучальны год

Мэты і задачы:

Стварэнне аптымальных умоў у сям'і для выхавання і развіцці асобы падлетка шляхам узаемадзеяння сям'і, школы і зацікаўленых сацыяльных структур, фармаванне і развіццё асобы з улікам ідэалагічнага выхавання, аказанне метадычнай дапамогі педагагічнаму калектыву, бацькам у пытаннях выхавання дзяцей і падлеткаў, дапамога падлетку ў выхаванні маральна-патрыятычнай асобы з вызначаным каштоўнасна – арыентаваным падыходам падыходам да жыцця.

Стварэнне сістэмы ўзаемадзеяння ведомств і арганізацый для забеспячэння эфектыўнай работы па павышэнню ролі сям’і ў выхаванні дзяцей і ранняй прафілактыцы правапарушэнняў і злачынстваў сярод непаўналетніх.

- Вывучэнне ўмоў удасканалення псіхолага-педагагічнай культуры бацькоў, з мэтай вызначэння іх выхаваўчых магчымасцей.

- Вывучэнне асаблівасцей індывідуальнай работы з гімназістамі і іх бацькамі у вучэбна-выхаваўчым працэсе, накіраваным на папярэджанне правапарушэнняў непаўналетніх.

- Реалізацыі палажэнняў Закона Рэспублікі Беларусь «Аб правах дзіцяці»

- Павышэнне правовой культуры гімназістаў і іх бацькоў.

- Забеспячэнне сацыяльнага станаўлення і сацыяльнай аховы кожнага гаімназіста ў сучасным свеце праз гуманізацыю і псіхалагізацыю выхаваўчага асяроддзя і рэалізацыі права дзяцей на ахову ад фізічнага і псіхічнага насілля,грубых або абрэзлівых зносін з боку бацькоў, асоб, якія іх замяняюць, або любых іншых асоб.

№ п/п

Змест

Тэрміны

Адказныя

Адзнака аб выкананні

1. Прафілактыка правапарушэнняў, безнагляднасці, блудства сярод гімназістаў:

1.1 Арганізацыйная работа.

1

Зверка спісаў гімназістаў з сямей СНС, якія стаяць на УК, на ўлікуІСН, КСН. Фарміраванне банка дадзеных на гэтым гімназістам

Верасень

Інспектар ІСН, нам. дырэктара па ВР, педагог сацыяльны

2

Афармленне стэнда “Закон і парадак”

Верасень

Педагог сацыяльны

3

Планаванне і інфармацыйнае забеспячэнне дзейнасці СППС

Жнівень-верасень

Адміністрацыя

4

Збор інфармацыі аб дзецях і сем’ях, якія састаяць на розных відах уліку, фарміраванне банка дадзеных. Афармленне асабовых спраў гімназістаў, якія пастаўлены на ўлік

На працягу навучальнага года

Класныя кіраўнікі, інспектар ІСН, СППС

5

Выяўденне і ўлік гімназістаў, якія патрабуюць да сябе павышанай педагагічнай увагі

На працягу навучальнага года

Класныя кіраўнікі, інспектар ІСН, намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

6

Збор інфармацыі аб занятасці гімназістаў у гуртках і секцыях устаноў дапаўняльнай адукацыі (у тым ліку аб тых, якія састаяць на розных відах уліку)

Верасень –кастрычнік, студзень –люты.

Класныя кіраўнікі, намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог сацыяльны

7

Збор інфармацыі аб занятасці гімназістаў у канікулярны час, якія састаяць на розных відах уліку

Перад канікуламі (на працягу нав. года)

Класныя кіраўнікі, нам. дырэктара па ВР, педагогі сацыяльныя

8

Рэйды па сем’ям гімназістаў, якія састаяць на розных відах уліку (у адпаведнасці з планам, па неабходнасці)

На працягу навучальнага года

Кл. кіраўнікі, нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог сацыяльны

9

Пасяджэнні Савета прафілактыкі (згодна плану)

На працягу нав. года

Старшыня Савета прафілактыкі

10

Правядзенне месячнікаў, дней прафілактыкі

Па плану

Намеснік дырэктара па па выхаваўчай рабоце, педагог сацыяльны

11

Дні інспектара ў гімназіі

Кожны чацвер на працягу нав. года

Намеснік дырэктара па па выхаваўчай рабоце, педаго сацыяльны

12

Арганізацыя дыягнастычнай і карэкцыйнай работы

На працягу нав. года

СППС

13

Арганізацыя летняга адпачынку дзяцей

Сакавік – жнівень

Намеснік дырэктара па па выхаваўчай рабоце, педагог сацыяльныя, класныя кіраўнікі

14

Арганізацыя летняга працаўладкавання гімназістаў

Сакавік – жнівень

Нам. дырэктара па па выхаваўчай рабоце, педагог сацыяльны, класныя кіраўнікі

1.2. Прафілактычная работа з гімназістамі

1

Правядзенне тэматычных прафілактычных класных гадзін

Адзін раз у чвэрць, на працягу месячнікаў прафі-лактыкі

Кл. кіраўнікі, нам. дырэктара па ВР, педагогі сацыяльныя, інспектар ІСН

2

Класныя гадзіны па фарміраванню прававой культуры

Адзін раз у чвэрць, на працягу месячнікаў прафі-лактыкі

Кл. кіраўнікі, педагог сацыяльны, інспектар ІСН

3

Кіналекторыі па прафілактыцы дзіцячага злачынства, правапарушэнняў, брадяжнічества

на працягу месячнікаў, дней прафілактыкі

Кл. кіраўнікі, нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце , педагог сацыяльны

4

Арганізацыя сустрэч з інспектарам ІСН, спецыяльстамі зацікаўленых служб і ведамстваў

на працягу месячнікаў, дней прафілактыкі

Кл. кіраўнікі, нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце , педагог сацыяльны, інспектар ІСН

5

Заняткі па прафарыентацыі з гімназістамі 9, 11 класаў (па асобнаму плану)

На працягу навучальнага года

Педагог-псіхолаг

6

Індывідуальныя і калектыўныя гутаркі спецыялістаў зацікаўленых служб і ведомстваў

на працягу месячнікаў, дней прафілактыкі

Нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце , педагог сацыяльны, інспектар ІСН

7

Дні інспектара ў гімназіі ( па меры праведзення)

Кожны чацвер на працягу нав. года

Нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце , педагог сацыяльны, інспектар ІСН

8

Дыягнастычная і карэкцыйная работа ў адпаведнасці з планам дзейнасці сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай службы

На працягу навучальнага года

Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная служба

9

Арганізацыя сістэмы спартыўных мерапрыемстваў (у адпаведнасці з планам спартыўна-масавай дзейнасці гімназіі)

На працягу навучальнага года

Нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце, настаўнікі фізічнай культуры

1.3. Індывідуальная прафілактычная работа з гімназістамі, якія састаяць на розных відах уліку

1

Вывучэнне асобы і састаўленне сацыяльна-псіхалагічных карт на гімназістаў, якія састаяць на ўліку УГК, ІСН, КСН

Верасень

Кл. кіраўнікі, педагог сацыяльны, інспектар ІСН, педагог-псіхолаг

2

Індывідуальныя прафілактычныя гутаркі з падлеткамі

На працягу навучальнага года

Кл. кіраўнікі, педагог сацыяльны , інспектар ІСН

3

Арганізацыя сустрэч з інспектарам ІСН, спецыяльстамі зацікаўленых служб і ведамстваў

На працягу навучальнага года

Кл. кіраўнікі, нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце , педагог сацыяльны , інспектар ІСН

4

Работа класных кіраўнікоў па вывучэнню асаблівасцей асобы гімназістаў і выяўленню прычын:

– неадэкватных паводзін,

– дэзадаптацыі, канфліктнасці, слабай паспяховасці.

Вывучэнне сямейных узаемаадносін; сацыяльнага асяроддзя гімназістаў

На працягу навучальнага года

Класныя кіраўнікі, спецыялісты сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай службы

5

Кантроль за наведваннем і падрыхтоўкай да ўрокаў

На працягу навучальнага года

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог сацыяльны, класныя кіраўнікі

6

Прыцягненне гімназістаў, якія састаяць на розных відах уліку, у гурткі і секцыі гімназіі, ЦТДіМ, ДЮСШ

На працягу навучальнага года

Класныя кіраўнікі

7

Заняткі па адаптацыі, карэкцыі паводзін з гімназістамі, якім гэта неабходна

На працягу навучальнага года

Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны

8

Прыцягненне гімназістаў у сацыяльна-значную дзейнасць праз рэалізацыю праграм і выхаваўчыя мерапрыемствы

На працягу навучальнага года

Класныя кіраўнікі, педагог сацыяльны

9

Індывідуальныя кансультацыі педагога-псіхолага, педагогаў сацыяльных, інспектара ІСН

На працягу навучальнага года

Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны , інспектар ІСН

10

Арганізацыя летняга адпачынку дзяцей. Працаўладкаванне

У канікулярны перыяд

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог сацыяльны

11

Разгляд асабовых спраў на Савеце прафілактыкі

На працягу навучальнага года

Старшыня Савета прафілактыкі

1.4 Прафілактычная работа з бацькамі. Ранняя прафілактыка сямейнай неспрыяльнасці.

1

Наведванне сямей з мэтай абследвання сацыяльна-бытавых умоў жыцця, кантроль за сям’ёй і дзіцём, аказання дапамогі сем’ям (згодна Дэкрэту № 18)

На працягу навучальнага года

Класныя кіраўнікі, педагог сацыяльны, намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце , інспектар ІСН

2

Правядзенне цыкла прафілактычных гутарак аб адказнасці бацькоў за выхаванне дзяцей: «Правы і абавязкі бацькоў», «Бескантрольнасць свабоднага часу – асноўная прычына здзяйснення правапабушэнняў і злачынстваў», «Дзесяць памылак у выхаванні, якія ўсе кілі-небудзь здзяйснялі», «Узаемаадносіны ў сям’і – адлюстраванне на дзіцяці», «Шляхі рашэння канфліктных сітуацый» и г.д.

У час рэйдаў, месячнікаў, дней прафілактыкі, бацькоўскіх сходаў

СППС, класныя кіраўнікі

3

Выяўленне сямей, якія знаходзяцца ў сацыяльна-небяспечным стане. Фарміраванне банка дадзеных па сем’ям. Работа з сем’ямі (згодна Декрету № 18)

На працягу навучальнага года

Класныя кіраўнікі, педагог сацыяльны, інспектар ІСН

4

Псіхолага-педагагічнае кансультаванне для бацькоў «Адаптацыя дзяцей да класнага калектыву, узаемаадносіны ў калектыве»

Верасень-кастрычнік

СППС, класныя кіраўнікі

5

Арганізацыя работы па прафілактыцы ранняй сямейнай неспрыяльнасці з дзіцячым садам:

1. Наведванне і правядзенне сумесных бацькоўскіх сходаў.

2. Арганізацыя сумесных з бацькамі мерапрыемстваў

Май- верасень

Нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце, намеснікі дзіцячых садкоў, члены бацькоўскіх камітэтаў, інспектары па ахове дзяцінства Д/У.

6

Дыягностыка сямейнага выхавання( анкетаванне, тэст- апроснік).

На працягу года

Педагог-псіхолаг, класныя кіраўнікі.

7

Індывідуальныя сямейныя кансультацыі

На працягу года

СППС, педагог-псіхолаг

8

Арганізацыя псіхолага- педагагічнай асветы бацькоў праз бацькоўскі ўсевобуч( згодна плану работы)

На працягу года

Адміністрацыя

9

Прыцягненне бацькоў да правядзення грамадскіх значных мерапрыемстваў, экскурсій, паходаў і паездак гімназістаў.

На працягу года

Нам.дырэктара па выхаваўчай рабоце ,класныя кіраўнікі

10

Прыцягненне бацькоўскай грамадскасці да кіравання гімназіяй праз бацькоўскія камітэты, бацькоўскія сходы,папячыцельскі савет гімназіі.

На працягу года

Дырэктар

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце Чаропка Л.З.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.