Комплексна-мэтав
па папярэджванні супрацьпраўных паводзін сярод гімназістаў і
прафілактыцы сямейнай неспрыяльнасці на 2021/2022 навучальны год
Мэты і задачы:
Стварэнне аптымальных умоў у сям'і для выхавання і развіцці асобы падлетка шляхам узаемадзеяння сям'і, школы і зацікаўленых сацыяльных структур, фармаванне і развіццё асобы з улікам ідэалагічнага выхавання, аказанне метадычнай дапамогі педагагічнаму калектыву, бацькам у пытаннях выхавання дзяцей і падлеткаў, дапамога падлетку ў выхаванні маральна-патрыят
Стварэнне сістэмы ўзаемадзеяння ведомств і арганізацый для забеспячэння эфектыўнай работы па павышэнню ролі сям’і ў выхаванні дзяцей і ранняй прафілактыцы правапарушэнняў і злачынстваў сярод непаўналетніх.
- Вывучэнне ўмоў удасканалення псіхолага-педага
- Вывучэнне асаблівасцей індывідуальнай работы з гімназістамі і іх бацькамі у вучэбна-выхаваўч
- Реалізацыі палажэнняў Закона Рэспублікі Беларусь «Аб правах дзіцяці»
- Павышэнне правовой культуры гімназістаў і іх бацькоў.
- Забеспячэнне сацыяльнага станаўлення і сацыяльнай аховы кожнага гаімназіста ў сучасным свеце праз гуманізацыю і псіхалагізацыю выхаваўчага асяроддзя і рэалізацыі права дзяцей на ахову ад фізічнага і псіхічнага насілля,грубых або абрэзлівых зносін з боку бацькоў, асоб, якія іх замяняюць, або любых іншых асоб.
№ п/п |
Змест |
Тэрміны |
Адказныя |
Адзнака аб выкананні |
|
1. Прафілактыка правапарушэнняў, безнагляднасці, блудства сярод гімназістаў: 1.1 Арганізацыйная работа. |
|||||
1 |
Зверка спісаў гімназістаў з сямей СНС, якія стаяць на УК, на ўлікуІСН, КСН. Фарміраванне банка дадзеных на гэтым гімназістам |
Верасень |
Інспектар ІСН, нам. дырэктара па ВР, педагог сацыяльны |
||
2 |
Афармленне стэнда “Закон і парадак” |
Верасень |
Педагог сацыяльны |
||
3 |
Планаванне і інфармацыйнае забеспячэнне дзейнасці СППС |
Жнівень-верасень |
Адміністрацыя |
||
4 |
Збор інфармацыі аб дзецях і сем’ях, якія састаяць на розных відах уліку, фарміраванне банка дадзеных. Афармленне асабовых спраў гімназістаў, якія пастаўлены на ўлік |
На працягу навучальнага года |
Класныя кіраўнікі, інспектар ІСН, СППС |
||
5 |
Выяўденне і ўлік гімназістаў, якія патрабуюць да сябе павышанай педагагічнай увагі |
На працягу навучальнага года |
Класныя кіраўнікі, інспектар ІСН, намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце |
||
6 |
Збор інфармацыі аб занятасці гімназістаў у гуртках і секцыях устаноў дапаўняльнай адукацыі (у тым ліку аб тых, якія састаяць на розных відах уліку) |
Верасень –кастрычнік, студзень –люты. |
Класныя кіраўнікі, намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог сацыяльны |
||
7 |
Збор інфармацыі аб занятасці гімназістаў у канікулярны час, якія састаяць на розных відах уліку |
Перад канікуламі (на працягу нав. года) |
Класныя кіраўнікі, нам. дырэктара па ВР, педагогі сацыяльныя |
||
8 |
Рэйды па сем’ям гімназістаў, якія састаяць на розных відах уліку (у адпаведнасці з планам, па неабходнасці) |
На працягу навучальнага года |
Кл. кіраўнікі, нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог сацыяльны |
||
9 |
Пасяджэнні Савета прафілактыкі (згодна плану) |
На працягу нав. года |
Старшыня Савета прафілактыкі |
||
10 |
Правядзенне месячнікаў, дней прафілактыкі |
Па плану |
Намеснік дырэктара па па выхаваўчай рабоце, педагог сацыяльны |
||
11 |
Дні інспектара ў гімназіі |
Кожны чацвер на працягу нав. года |
Намеснік дырэктара па па выхаваўчай рабоце, педаго сацыяльны |
||
12 |
Арганізацыя дыягнастычнай і карэкцыйнай работы |
На працягу нав. года |
СППС |
||
13 |
Арганізацыя летняга адпачынку дзяцей |
Сакавік – жнівень |
Намеснік дырэктара па па выхаваўчай рабоце, педагог сацыяльныя, класныя кіраўнікі |
||
14 |
Арганізацыя летняга працаўладкавання гімназістаў |
Сакавік – жнівень |
Нам. дырэктара па па выхаваўчай рабоце, педагог сацыяльны, класныя кіраўнікі |
||
1.2. Прафілактычная работа з гімназістамі |
|||||
1 |
Правядзенне тэматычных прафілактычных класных гадзін |
Адзін раз у чвэрць, на працягу месячнікаў прафі-лактыкі |
Кл. кіраўнікі, нам. дырэктара па ВР, педагогі сацыяльныя, інспектар ІСН |
||
2 |
Класныя гадзіны па фарміраванню прававой культуры |
Адзін раз у чвэрць, на працягу месячнікаў прафі-лактыкі |
Кл. кіраўнікі, педагог сацыяльны, інспектар ІСН |
||
3 |
Кіналекторыі па прафілактыцы дзіцячага злачынства, правапарушэнняў, брадяжнічества |
на працягу месячнікаў, дней прафілактыкі |
Кл. кіраўнікі, нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце , педагог сацыяльны |
||
4 |
Арганізацыя сустрэч з інспектарам ІСН, спецыяльстамі зацікаўленых служб і ведамстваў |
на працягу месячнікаў, дней прафілактыкі |
Кл. кіраўнікі, нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце , педагог сацыяльны, інспектар ІСН |
||
5 |
Заняткі па прафарыентацыі з гімназістамі 9, 11 класаў (па асобнаму плану) |
На працягу навучальнага года |
Педагог-псіхолаг |
||
6 |
Індывідуальныя і калектыўныя гутаркі спецыялістаў зацікаўленых служб і ведомстваў |
на працягу месячнікаў, дней прафілактыкі |
Нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце , педагог сацыяльны, інспектар ІСН |
||
7 |
Дні інспектара ў гімназіі ( па меры праведзення) |
Кожны чацвер на працягу нав. года |
Нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце , педагог сацыяльны, інспектар ІСН |
||
8 |
Дыягнастычная і карэкцыйная работа ў адпаведнасці з планам дзейнасці сацыяльна-педага |
На працягу навучальнага года |
Сацыяльна-педага |
||
9 |
Арганізацыя сістэмы спартыўных мерапрыемстваў (у адпаведнасці з планам спартыўна-масава |
На працягу навучальнага года |
Нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце, настаўнікі фізічнай культуры |
||
1.3. Індывідуальная прафілактычная работа з гімназістамі, якія састаяць на розных відах уліку |
|||||
1 |
Вывучэнне асобы і састаўленне сацыяльна-псіхал |
Верасень |
Кл. кіраўнікі, педагог сацыяльны, інспектар ІСН, педагог-псіхолаг |
||
2 |
Індывідуальныя прафілактычныя гутаркі з падлеткамі |
На працягу навучальнага года |
Кл. кіраўнікі, педагог сацыяльны , інспектар ІСН |
||
3 |
Арганізацыя сустрэч з інспектарам ІСН, спецыяльстамі зацікаўленых служб і ведамстваў |
На працягу навучальнага года |
Кл. кіраўнікі, нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце , педагог сацыяльны , інспектар ІСН |
||
4 |
Работа класных кіраўнікоў па вывучэнню асаблівасцей асобы гімназістаў і выяўленню прычын: – неадэкватных паводзін, – дэзадаптацыі, канфліктнасці, слабай паспяховасці. Вывучэнне сямейных узаемаадносін; сацыяльнага асяроддзя гімназістаў |
На працягу навучальнага года |
Класныя кіраўнікі, спецыялісты сацыяльна-педага |
||
5 |
Кантроль за наведваннем і падрыхтоўкай да ўрокаў |
На працягу навучальнага года |
Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог сацыяльны, класныя кіраўнікі |
||
6 |
Прыцягненне гімназістаў, якія састаяць на розных відах уліку, у гурткі і секцыі гімназіі, ЦТДіМ, ДЮСШ |
На працягу навучальнага года |
Класныя кіраўнікі |
||
7 |
Заняткі па адаптацыі, карэкцыі паводзін з гімназістамі, якім гэта неабходна |
На працягу навучальнага года |
Педагог-псіхолаг |
||
8 |
Прыцягненне гімназістаў у сацыяльна-значну |
На працягу навучальнага года |
Класныя кіраўнікі, педагог сацыяльны |
||
9 |
Індывідуальныя кансультацыі педагога-псіхола |
На працягу навучальнага года |
Педагог-псіхолаг |
||
10 |
Арганізацыя летняга адпачынку дзяцей. Працаўладкаванне |
У канікулярны перыяд |
Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог сацыяльны |
||
11 |
Разгляд асабовых спраў на Савеце прафілактыкі |
На працягу навучальнага года |
Старшыня Савета прафілактыкі |
||
1.4 Прафілактычная работа з бацькамі. Ранняя прафілактыка сямейнай неспрыяльнасці. |
|||||
1 |
Наведванне сямей з мэтай абследвання сацыяльна-бытавы |
На працягу навучальнага года |
Класныя кіраўнікі, педагог сацыяльны, намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце , інспектар ІСН |
||
2 |
Правядзенне цыкла прафілактычных гутарак аб адказнасці бацькоў за выхаванне дзяцей: «Правы і абавязкі бацькоў», «Бескантрольнасц |
У час рэйдаў, месячнікаў, дней прафілактыкі, бацькоўскіх сходаў |
СППС, класныя кіраўнікі |
||
3 |
Выяўленне сямей, якія знаходзяцца ў сацыяльна-небясп |
На працягу навучальнага года |
Класныя кіраўнікі, педагог сацыяльны, інспектар ІСН |
||
4 |
Псіхолага-педага |
Верасень-кастрыч |
СППС, класныя кіраўнікі |
||
5 |
Арганізацыя работы па прафілактыцы ранняй сямейнай неспрыяльнасці з дзіцячым садам: 1. Наведванне і правядзенне сумесных бацькоўскіх сходаў. 2. Арганізацыя сумесных з бацькамі мерапрыемстваў |
Май- верасень |
Нам. дырэктара па выхаваўчай рабоце, намеснікі дзіцячых садкоў, члены бацькоўскіх камітэтаў, інспектары па ахове дзяцінства Д/У. |
||
6 |
Дыягностыка сямейнага выхавання( анкетаванне, тэст- апроснік). |
На працягу года |
Педагог-псіхолаг |
||
7 |
Індывідуальныя сямейныя кансультацыі |
На працягу года |
СППС, педагог-псіхолаг |
||
8 |
Арганізацыя псіхолага- педагагічнай асветы бацькоў праз бацькоўскі ўсевобуч( згодна плану работы) |
На працягу года |
Адміністрацыя |
||
9 |
Прыцягненне бацькоў да правядзення грамадскіх значных мерапрыемстваў, экскурсій, паходаў і паездак гімназістаў. |
На працягу года |
Нам.дырэктара па выхаваўчай рабоце ,класныя кіраўнікі |
||
10 |
Прыцягненне бацькоўскай грамадскасці да кіравання гімназіяй праз бацькоўскія камітэты, бацькоўскія сходы,папячыцель |
На працягу года |
Дырэктар |
Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце Лук'яненка Н.У.