Новости проекта
Перенос и удаление уроков
Внесение изменений в личные данные
Голосование
Ці карыстаецеся Вы электроннымі падручнікамі і навучальнымі дапаможнікамі?
Всего 51 человек

Арганізацыя харчавання

Дата: 22 августа 2017 в 11:24, Обновлено 29 августа в 12:37

АРГАНІЗАЦЫЯ ХАРЧАВАННЯ

Й

ЗАГАД

22.08.2019 № 225

Аб арганізацыі харчавання ў гімназіі

У адпаведнасці з Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 21 лютага 2005 года № 177 “Аб зацвярджэнні Палажэння аб арганізацыі харчаваня навучэнцаў, якія атрымліваюць агульную сярэднюю адукацыю, спецыяльную адукацыю на ўзроўне агульнай сярэдняй адукацыі”, з улікам патрабавання Санітарных норм і правіл, з мэтай арганізацыі харчавання і забеспячэння захавання здароўя навучэнцаў

ЗАГАДВАЮ:

1. Назначыць адказнай за арганізацыю харчавання намесніка дырэктара па вучэбнай рабоце Баравікову В.А.

2. Стварыць Савет па харчаванні ў наступным складзе:

дырэктар Мамсікава С.Ю.

- старшыня Савета

настаўнік IІІ ”Б” класа Альхімовіч В.П.

- сакратар

настаўнік англійскай мовы Кузіна Г.А.

- член Савета

шэф-повар Лагун А.В.

- член Савета

член прафкама Юркавец М.В. 

- член Савета

старшыня бацькоўскага камітэта Брыткевіч К.С.

- член Савета

медсятра Шульгіна Н.М.

- член Савета

4. Баравіковай   В.А., адказнай за арганізацыю харчавання весці кантроль за аплатай законнымі прадстаўнікамі харчавання навучэнцаў                V-XI класаў і груп падоўжанага дня, скласці графік закладкі прадуктаў харчавання.

5. Скласці графік дзяжурства настаўнікаў у сталоўцы і кафе і забяспечыць яго кантроль старшыні прафкама Ерашэвай Н.М.

6. Шэф-повару Лагун А.В.:

6.1. забяспечыць выкананне натуральных норм харчавання ў групах падоўжанага дня, своечасовасць лабараторнага кантролю ў адпаведнасці з графікам;

6.2. выкарыстоўвасць варыятыўнасць харчавання па папярэдняму заказу па меню заўтрашняга дня пры арганізацыі харчавання навучэнцаў  V-IX класаў, для навучэнцаў I-IV класаў, якія наведваюць групу падоўжанага дня арганізаваць трохразовае харчаванне.

7. Класным кіраўнікам:

7.1. арганізаваць тлумачальную работу з бацькамі аб неабходнасці атрымання гарачага харчавання навучэнцамі;

7.2. забяспечыць своечасовасць заказаў харчавання навучэнцаў па папярэдняму меню да 15.00 кожнага дня;

7.3. своечасова інфармаваць законных прадстаўнікоў навучэнцаў аб расходванні грашовых сродкаў за харчаванне навучэнцаў;

7.4. забяспечыць улік харчавання навучэнцаў, якім прадастаўлена бясплатнае харчаванне.

8. Падрыхтаваць камісіі па выдзяленні бясплатнага харчавання спісы навучэнцаў, якія маюць права на бясплатнае харчаванне да 31.08.2019 і давесці іх даведама законных прадстаўнікоў.

9. Кантроль за выкананнем дадзенага загада ўскласці на намесніка дырэктара па вучэбнай рабоце Баравікову В.А.

Дырэктар гімназіі                                                           С.Ю.Мамсікава

ЗАГАД

22.08.2019 № 224

Аб стварэнні бракеражнай камісіі па гімназічнай сталоўцы

У адпаведнасці з Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 21 лютага 2005 года № 177 “Аб зацвярджэнні Палажэння аб арганізацыі харчаваня навучэнцаў, якія атрымліваюць агульную сярэднюю адукацыю, спецыяльную адукацыю на ўзроўне агульнай сярэдняй адукацыі”, з улікам патрабаванняў Санітарных норм і правіл “Патрабаванні для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі” зацверджаных Пастановай Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь ад 27.12.2012 № 206

 ЗАГАДВАЮ:

Стварыць бракеражную камісію ў гімназіі ў наступным складзе:

1.

Лагун А.В. -

шэф-повар

2.

Баравікова В.А. -

намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце, адказная за арганізацыю харчавання

3.

Шульгіна Н.М. -

медсястра

4.

Ісай В.К. -

настаўнік пачатковых класаў

Дырэктар гімназіі                                                        С.Ю.Мамсікава

ЗАГАД

22.08.2019 № 223

Аб стварэнні камісіі па выдзяленні бясплатнага харчавання

У мэтах арганізацыі харчавання навучэнцаў гімназіі, згодна артыкула 40 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, у адпаведнасці з Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 21 лютага 2005 года  № 177 “Аб зацвярджэнні Палажэння аб арганізацыі харчаваня навучэнцаў, якія атрымліваюць агульную сярэднюю адукацыю, спецыяльную адукацыю на ўзроўне агульнай сярэдняй адукацыі”

ЗАГАДВАЮ:

1. Стварыць камісію па разглядзе пытанняў прадастаўлення бясплатнага харчавання навучэнцам з 02.09.2019 па 31.05.2020 у наступным складзе: старшыня камісіі – Мамсікава С.Ю., дырэктар, сакратар –  Анопа С.С., класны кіраўнік; члены камісіі: Баравікова В.А., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце, адказная за арганізацыю харчавання, Маціеўская Ж.А., настаўнік біялогіі, сакратар Савета гімназіі, Падабед І.М., педагог сацыяльны.

2. Рашэнне аб прадастаўленні бясплатнага харчавання па заявах законных прадстаўнікоў навучэнцаў прымаецца камісія на працягу пяці дзён з тэрміна падачы заяў.

3. Бясплатнае харчаванне прадастаўляецца з дня прыняцця камісіяй станоўчага рашэння.

Дырэктар гімназіі                                                           С.Ю.Мамсікава

Кому предоставляется бесплатное питание?

Основанием для предоставления бесплатного питания является Постановление Совета Министров Республики Беларусь от 21.02.2005г. №177 (со всеми последующими  изменениями и дополнениями)
 

Перечень категорий учащихся, которым предоставляется бесплатное питание

1.     Дети из малообеспеченных семей.

2.     Дети их многодетных семей (в семье трое и больше детей не старше 18 лет).

3.     Дети-инвалиды.

4.     Учащиеся 5–11 классов, зарегистрированные и проживающие в сельских населенных пунктах.

5.     Дети, из семей, в которых один из родителей является инвалидом I или II группы;

6.     Дети из семей военнослужащих, ставших инвалидами вследствие ранения, контузии, увечья или заболевания, полученных при защите Отечества или исполнении обязанностей воинской службы в государствах, где велись боевые действия;

7.     Дети из семей лиц начальствующего и рядового состава органов внутренних дел, ставших инвалидами вследствие ранения, контузии, увечья или заболевания, полученных при исполнении служебных обязанностей в районах боевых действий;

8.     Дети из семей работников, обслуживавших действующие воинские контингенты в Афганистане или в других государствах и ставших инвалидами вследствие ранения, контузии, увечья или заболевания, полученных в период ведения боевых действий, кроме случаев, когда инвалидность наступила в результате противоправных действий, по причине алкогольного, наркотического, токсического опьянения, членовредительства;

9.     Дети из семей военнослужащих, лиц начальствующего и рядового состава органов внутренних дел, умерших вследствие ранения, контузии, увечья или заболевания, полученных в период боевых действий, кроме случаев, когда гибель (смерть) наступила в результате противоправных действий, по причине алкогольного, наркотического, токсического опьянения, членовредительства или самоубийства, если оно не было вызвано болезненным состоянием или доведением до самоубийства;

10. Дети с особенностями психофизического развития, обучающимся в специальных классах, классах интегрированного (совместного) обучения и воспитания;

11. Дети специализированных по спорту классов;

12. Дети, находящиеся в социально опасном положении.

13. Учащиеся 1-4 классов (кроме учащихся первых классов, которые обучаются на базе дошкольных учреждений).

14. Учащиеся 1-11 классов, постоянно (преимущественно) проживающих на территории радиоактивного загрязнения.

Какие документы необходимы для получения бесплатного питания?

Для предоставления бесплатного питания необходимо заявление на имя директора школы от родителей или законных представителей учащихся. 

Документы подаются в комиссию по выделению бесплатного питания до 25 августа.
Перечень необходимых документов для предоставления бесплатного питания:

1. Малообеспеченные семьи:

сведения о доходах каждого члена семьи учащегося за последние двенадцать месяцев, предшествующих месяцу подачи заявления, и справка о месте жительства и составе семьи, справка Управления по труду, занятости и социальной защите о неназначение социальной помощи. 
2. Многодетные семьи:

копия удостоверения многодетной семьи или справка о составе семьи (с указанием полной даты рождения каждого ребенка).

3. Дети-инвалиды:

копия удостоверения инвалида.

4. Семьи, в которых один из родителей является инвалидом I или II группы:

копия удостоверения инвалида.

5. Семьи по пунктам 6,7,8,9:

копия удостоверения инвалида о праве на льготы и вкладыш в данное удостоверение, 

копия удостоверения инвалида Отечественной войны, 

копия удостоверения о праве на льготы и вкладыш в данное удостоверение.

6. Дети, постоянно (преимущественно) проживающие в сельской местности и на территории радиоактивного загрязнения:

справка о месте жительства.

Среднедушевой доход семьи учащегося для предоставления бесплатного питания детям из малообеспеченных семей исчисляется за двенадцать месяцев, предшествующих месяцу обращения за бесплатным питанием, и определяется путем деления совокупного дохода всех членов семьи за расчетный период на число месяцев в этом периоде и на количество членов семьи, учтенных в ее составе.

Учет доходов для определения совокупного дохода всех членов семьи учащегося осуществляется в соответствии с Инструкцией о порядке исчисления совокупного дохода на члена семьи при назначении пособий на детей старше 3 лет, утвержденной постановлением Министерства труда и социальной защиты Республики Беларусь и Министерства финансов Республики Беларусь от 28 марта 2008 г. № 58/47 (Национальный реестр правовых актов Республики Беларусь, 2008 г., № 133, 8/18846).

Для целей настоящего Положения при определении среднедушевого дохода семьи учащегося в составе семьи учитываются его мать и отец, дети, не достигшие 18 лет, дети в возрасте от 18 до 23 лет, обучающиеся в общеобразовательных учреждениях, учреждениях, обеспечивающих получение профессионально-технического, среднего специального и высшего образования в дневной форме получения образования, а также инвалиды с детства I и II группы, получающие социальные пенсии.

Для предоставления дополнительного питания в школьной столовой организована работа буфета. 

Существует ли документ, обязывающий детей питаться в школьной столовой?

На основании постановления Министерства здравоохранения Республики Беларусь от 27.12.2012 № 206 Санитарные нормы и правила «Требования для учреждений общего среднего образования» учащиеся должны получать пищу каждые 3,5 – 4 часа (Глава 10, п. 175).

ПОЛОЖЕНИЕ об организации питания учащихся, получающих общее среднее образование, специальное образование на уровне общего среднего образования (32кБ, юdocx)

Методические рекомендации по организация питания обучающихся в 2018/2019 учебном году (32кБ, юdocx)

ПАЛАЖЭННЕ

аб арганізацыі харчавання

ў дзяржаўнай установе адукацыі “Гімназія г.Асіповічы”

Пры рабоце па арганізацыі харчавання навучэнцаў ДУА “Гімназія г.Асіповічы” кіруецца наступнымі нарматыўна-прававымі дакументамі:

- Пастанова Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2012 г. “Санітарныя нормы і правілы “Патрабаванні для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі”.

- Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 21лютага 2005 г. № 177 “Аб зацвярджэнні Палажэння аб арганізацыі харчавання навучэнцаў агульнаадукацыйных устаноў”.

- Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 04.02.2011 г. “Аб унясенні змяненняў, дапаўненняў і прызнанні страціўшымі сілу некаторых пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь па пытаннях арганізацыі харчавання дзяцей ва ўстановах адукацыі”.

1. Харчаванне школьнікаў арганізуецца раённым аддзелам адукацыі, спорту і турызму Асіповіцкага райвыканкама.

2. Загадам дырэктара гімназіі тэрмінам на навучальны год назначаецца адказны за арганізацыю харчавання навучэнцаў, у абавязкі якога ўваходзяць:

- узначальваць Савет па харчаванні, уваходзіць у склад камісіі па выдзяленні бясплатнага харчавання;

- штодзённа кантраляваць вядзенне журнала ўліку навучэнцаў, якія атрымліваюць харчаванне і звяраць з меню-патрабаваннем;

- весці табелі на навучэнцаў розных катэгорый і ўзроставых груп, якія атрымліваюць бясплатнае харчаванне;

- трымаць на кантролі пытанне арганізацыі гарачага харчавання навучэнцаў 1-4 класаў, 5-11 класаў, груп падоўжанага дня;

- перыядычна праводзіць кантроль за захаваннем норм закладкі прадуктаў у адпаведнасці з тэхналагічнымі картамі;

- складаць графікі харчавання, здачы грашовых сродкаў, сачыць за дзяжурствам у сталоўцы і кафэ навучэнцаў, настаўнікаў (класных кіраўнікоў), дзяжурных адміністратараў;

- кантраляваць сваечасовасць аплаты харчавання навучэнцаў класнымі кіраўнікамі 5-11 класаў і выхавацелямі ГПД.

3. Арганізацыя гарачага харчавання ажыццяўляецца на аснове прыкладнага двухтыднёвага меню, распрацаванага з улікам фізіялагічных патрэб у асноўных ежавых рэчывах і энергіі, дыферэнцыраваных па ўзросце навучэнцаў, разнастайнасці і спалучэнні ежавых прадуктаў, спосабаў іх кулінарнай апрацоўкі.

4. Дзённыя рацыёны харчавання (меню) складаецца на аснове двухтыднёвых рацыёнаў харчавання з улікам таварнага забеспячэння.

5. Пастаўка прадуктаў харчавання ажыццяўляецца пастаўшчыкамі харчовай сыравіны, якія былі абраны пры правядзенні тэндраў раённым аддзелам адукацыі, спорту і турызму Асіповіцкага райвыканкама і кальцавым завозам транспартам РААСіТ.

6. Грашовыя сродкі за харчаванне навучэнцаў пералічваюцца на разліковы рахунак у адпаведнасці з графікам, якія зацвярджаецца дырэктарам ДУА “Гімназія г.Асіповічы”.

7. Арганізацыя харчавання школьнікаў уключае ў сябе арганізацыю гарачага харчавання 1-4 і 5-11 класаў, бясплатнага харчавання, харчавання для груп падоўжанага дня.

8. Для выдзялення бясплатнага харчавання навучэнцам ствараецца камісія тэрмінам на навучальны год.

9. Выдзяленне бясплатнага харчавання ажыццяўляецца на аснове пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 04.02.2011 г. “Аб унясенні змен, дапаўненняў і прызнанні страціўшымі сілу некаторых пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь па пытаннях арганізацыі харчавання дзяцей ва ўстановах адукацыі”.

10. Навучэнцы 5-11 класаў харчуюцца за поўную бацькоўскую аплату.

11. Навучэнцы, якія наведваюць ГПД, атрымліваюць трохразавае харчаванне.

12. Вучэбная ўстанова праводзіць тлумачальную работу сярод навучэнцаў і іх бацькоў па павелічэнні ахопу навучэнцаў харчаваннем, садзейнічае ўкараненню новых форм абслугоўвання, праводзіць санітарна-асветніцкую работу сярод гімназістаў і іх бацькоў па прапагандзе рацыянальнага харчавання, прыцягвае да гэтай работы медыцынскіх работнікаў.

13. Харчаванне школьнікаў можа насіць арганізаваны і індывідуальны характар. Перавага павінна аддавацца арганізаванаму харчаванню.

14. Для арганізацыі кантролю за якасцю харчавання ствараецца Савет па харчаванні і бракеражная камісія, склад якой зацвярджае дырэктар гімназіі.

15. Адказны за арганізацыю харчавання сумесна з шэф-поварам, медыцынскім работнікам і іншыя члены бракеражнай камісіі па харчаванні ажыццяўляюць штодзённы кантроль за якасцю блюд, робячы запісы ў бракеражным журнале.

16. Для падтрымання рацыянальнага парадку пры арганізацыі харчавання распрацоўваецца графік харчавання навучэнцаў у сталоўцы, які зацвярджаецца дырэктарам гімназіі.

17. Кантроль за парадкам у сталоўцы ўскладаецца на дзяжурных (членаў адміністрацыі, настаўнікаў, навучэнцаў).

18. Абавязкі дзяжурных па сталовай класных кіраўнікоў
 і навучэнцаў дзяжурнага класа

1. Дзяжурства па сталовай і кафэ арганізоўваюць навучэнцы дзяжурнага класа па школе пад кіраўніцтвам класнага кіраўніка ў адпаведнасці з графікам дзяжурства класаў.

2. Дзяжурны клас за 10 мінут да заканчэння ўрока сумесна з класным кіраўніком прыступае да работы ў сталовай і кафэ:

 2.1. перад уваходам у сталовую дзяжурныя кантралююць спраўнасць умывальнікаў, наяўнасць гарачай вады, мыла, умоў для сушкі рук;

2.2. старанна мыюць рукі з мылам, апранаюць чыстае спецадзенне, валасы ўбіраюць пад касынку, каўпак;

2.3. праводзяць ацэнку санітарнага стану абедзеннай залы (правядзенне ўборкі пасля кожнага прыёму ежы), лініі раздачы, абедзенных сталоў (на сталах - наяўнасць папяровых сурвэтак, хлебніц);

2.4. пры ўдзеле ў накрыцці сталоў дзяжурныя знімаюць упрыгожанні (пярсцёнкі, завушніцы), надзяваюць аднаразовыя пальчаткі;

2.5. пры сервіроўцы сталоў асаблівую ўвагу надаюць ацэнцы стану сталовых прыбораў, посуду (якасць мыцця, прасушка, наяўнасць сколаў, трэшчын);

2.6. візуальна ацэньваюць захаванне асабістай гігіены персаналам (наяўнасць чыстага спецадзення, галаўных убораў, якія поўнасцю пакрываюць валасы, коратка падстрыжаныя ногці на руках, не пакрытыя лакам, наяўнасць на руках аднаразовых пальчатак пры сервіроўцы сталоў, раздачы ежы, адсутнасць прыкметаў хваробы і іншае);

2.7. ацэнка тэмпературы гарачых блюд, халодных напояў, чаю (візуальна, на навобмацак, пры апытванні дзяцей, педагогаў), вывучэнне прычын парушэнняў тэмпературы блюд;

2.8. кантроль выканання прыкладнага меню;

2.9. сярэдняя адзнака вучняў за кожны прыём ежы ў спецыяльным журнале.

3. Дзяжурны педагог расстаўляе дзяжурных па адказных месцах, дадаткова інструкціруе аб аб'ёме работы і сумесна запаўняюць картку кантролю па сістэме

бальнай ацэнкі.
18. Дырэктар гімназіі:

- нясе персанальную адказнасць за арганізацыю харчавання, выкананне патрабаванняў санітарных норм і правіл, забяспечвае здароўезберажэнне і бяспечныя ўмовы харчавання навучэнцаў.

- узначальвае камісію па прадастаўленні бясплатнага харчавання;

- перыядычна праводзіць адміністратыўны кантроль за захоўваннем норм закладкі прадуктаў у адпаведнасці з тэхналагічнымі картамі;

- вядзе работу з шэфскімі арганізацыямі, сельскагаспадарчымі, вытворчымі кааператывамі, фермерскімі гаспадаркамі з мэтай зніжэння кошту харчавання;

- прымае меры разам з прафкамам, бацькоўскай грамадскасцю па паляпшэнні арганізацыі харчавання, асартыменту прадукцыі, стварэнню ўмоў для якаснага прыгатавання ежы ў сталоўцы;

- хадайнічае перад вышэйстаячымі арганізацыямі аб функцыяніраванні буфета;

- вядзе кантроль за сваечасовасцю праходжання медыцынскага агляду, выкананне правіл унутранага распарадку работнікамі харчаблока.

ПЛАН РАБОТЫ

Савета па арганізацыі харчавання

 на 2019/2020 нав. год

п/п

Змест работы

Адказныя

Жнівень

1.

Збор дакументаў "Аб прадастаўленні бясплатнага харчавання навучэнцам гімназіі”

Баравікова В.А. Савет па харчаванні

2.

Выбары Савета па харчаванні

Баравікова В. А.

3.

Карэкціроўка і зацвярджэнне плана работы Савета па харчаванні

Савет па харчаванні

4.

Інструктыўна - метадычная нарада з класнымі кіраўнікамі аб арганізацыі харчавання навучэнцаў

Баравікова В.А.

5.

Выданне загадаў:

  • Аб арганізацыі харчавання ў гімназіі;
  • Аб стварэнні бракеражной камісіі;
  • Аб стварэнні камісіі па арганізацыі бясплатнага харчавання навучэнцаў;
  • Аб забеспячэнні бясплатным харчаваннем

Баравікова В.А.

6.

Зацвярджэнне графіка харчавання ў сталовай навучэнцаў I - XI класаў і груп падоўжанага дня

Баравікова В.А.

7.

Фарміраванне папкі нарматыўных дакументаў Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Санітарных правіл і нормаў, іншых палажэнняў і дакументаў, якія рэгламентуюць арганізацыю харчавання навучэнцаў

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

8.

Пасяджэнне Савета па харчаванні

Баравікова В.А.

Верасень

1.

Пасяджэнне Савета па харчаванні. Зацверджанне графікаў дзяжурства настаўнікаў, навучэнцаў, адміністрацыі, функцыянальных абавязкаў дзяжурных па сталоўцы.

Дораш С.А.

2.

Зацверджанне плана правядзення рэйдаў-праверак па арганізацыі харчавання Саветам па харчаванні, у тым ліку з выкарыстаннем картак (чэк-лістоў) аналізу арганізацыі харчавання навучэнцаў

Баравікова В.А.

3.

Правядзенне бацькоўскіх сходаў « Забеспячэнне навучэнцаў гарачым харчаваннем - залог здароўя і паспяховай вучобы »

Класныя кіраўнікі

4.

Забеспячэнне бясплатнага харчавання

Баравікова В.А.

5.

Рэйдавая праверка санітарнага стану харчблока:

  • забеспячэнне харчблока халадзільным і таргова - тэхналагічным абсталяваннем;
  • уборка харчблока;

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

6.

Пасяджэнне Савета па харчаванню з заслухоўванне справаздач класных кіраўнікоў (выбарачна), работнікаў харчаблока

Баравікова В.А.

Класныя кіраўнікі

7.

Гутарка медсястры з навучэнцамі II ступені адукацыі «Шкода Fast food »

Мед.работнік

Кастрычнік

1.

Аналіз работы па арганізацыі харчавання навучэнцаў V - XI класаў

Баравікова В.А.

2.

Нарада пры дырэктару на тэму “Арганізацыя харчавання рознай катэгорыі навучэнцаў”

Баравікова В.А.

Мамсікава С.Ю.

3.

Анкетаванне навучэнцаў і іх бацькоў па пытаннях арганізацыі харчавання пры ўдзеле райЦГЭ з наступным аналізам анкет і абмеркаваннем праблемных пытанняў на бацькоўскіх сходах, нарадзе пры дырэктару

Баравікова В.А.

Савет па харчаванні

4.

Забеспячэнне бясплатным харчаваннем

Баравікова В.А.

5.

Штодзённы маніторынг выканання санэпідрэжыма на харчблоку, пры раздачы ежы, правядзенне бракеража.

Баравікова В.А.

6.

Рэйдавая праверка санітарнага стану харчблока:

- паступленне ва ўстанову харчовай сыравіны і харчовых прадукты;

- захаванне ўмоў захоўвання харчовых прадуктаў; -тэрміны захоўвання харчовых прадуктаў;

- праца бракеражнай камісіі з запаўненнем чэк-лістоў, аналізам фактараў рызыкі і вызначэннем ККТ для пастаяннага кантролю і прыняцця мер па недапушчэнні парушэнняў

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

7.

Абмеркаванне вынікаў на бацькоўскім сходзе і прыняцце рашэнняў па ліквідацыі парушэнняў

Баравікова В.А.

8.

Пасяджэнне Савета па харчаванні

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

9.

Гутарка з навучэнцамі пра культуру паводзін у школьнай сталоўцы

Класныя кіраўнікі

Мед.работнік

Лістапад

1.

Аналіз работы па арганізацыі харчавання

Баравікова В.А.

2.

Рэйдавая праверка санітарнага стану харчблока:

  • выкананне тэхналогій прыгатавання халодных закусак, мясных і рыбных гарачых страў;

-арганізацыя гарачага харчавання навучэнцаў;

  • праца бракеражнай камісіі з запаўненнем чэк-лістоў, аналізам фактараў рызыкі і вызначэннем ККТ для пастаяннага кантролю

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

3.

Пасяджэнне Савета па харчаванні

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

4.

Кантроль за грашовымі сродкамі, ахоп харчавання навучэнцаў за I чвэрць

Баравікова В.А.

5.

Гутарка з навучэнцамі аб значэнні правільнага харчавання ў жыцці чалавека

Класныя кіраўнікі

Мед.работнік

6.

Анкетаванне навучэнцаў «Ці падабаецца вам харчаванне ў школьнай сталовай"

Класныя кіраўнікі

Снежань

1.

Аналіз работы па арганізацыі харчавання

Баравікова В.А.

2.

Нарада пры дырэктару аб выкананні натуральных норм прадукцыі пры харчавання

Баравікова В.А.

Мамсікава С.Ю.

3.

Штодзённы маніторынг ахопу харчаваннем навучэнцаў. Ацэнка матывацыі навучэнцаў на набыццё карыснай прадукцыі (малочнай, сокаў, гародніны, садавіны і інш.)

Баравікова В.А.

4.

Рэйдавая праверка санітарнага стану харчблока:

  • захаванне ўстаноўленных патрабаванняў да раздачы ежы;
  • вітамінізацыя супаў і салодкіх страў аскарбінавай кіслатой;
  • праца бракеражнай камісіі з запаўненнем чэк-лістоў, аналізам фактараў рызыкі і вызначэннем ККТ для пастаяннага кантролю

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

5.

Пасяджэнне Савета па харчаванні

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

6.

Прафілактычная гутарка «Як папярэдзіць атручвання і інфекцыю»

Мед.работнік

Студзень

1.

Аналіз работы па арганізацыі харчавання

Баравікова В.А.

2.

Сцвярджэнне графікаў дзяжурства настаўнікаў, навучэнцаў, адміністрацыі

Баравікова В.А.

Дораш С.А.

3.

Рэйдавая праверка санітарнага стану харчблока:

  • мыццё сталовага посуда;
  • прасушванне і захоўванне кухоннага посуда;
  • праца бракеражнай камісіі з запаўненнем чэк-лістоў, аналізам фактараў рызыкі і вызначэннем ККТ для пастаяннага кантролю

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

4.

Пасяджэнне Савета па харчаванні

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

5.

Праца з заявамі бацькоў па бясплатнаму харчаванню

Баравікова В.А.

6.

Правядзенне тыдня беларускай кухні

Баравікова В.А.

Шэф-повар

Люты

1.

Аналіз работы па арганізацыі харчавання

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

2.

Рэйдавая праверка санітарнага стану харчблока:

  • уборка харчблока;
  • праца бракеражнай камісіі з запаўненнем чэк-лістоў, аналізам фактараў рызыкі і вызначэннем ККТ (кантрольных крытычных кропак) для пастаяннага кантролю

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

3.

Пасяджэнне Савета па харчаванні

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

4.

Нарада пры дырэктару на тэму “Арганізацыя харчавання навучэнцаў V - XI класаў”

Баравікова В.А.

Мамсікава С.Ю.

5.

Віктарына «Карысныя прадукты для арганізма»

Мед.работнік

Сакавік

1.

Аналіз работы па арганізацыі харчавання

Баравікова В.А.

2.

Анкетаванне навучэнцаў і іх бацькоў па пытаннях арганізацыі харчавання

Альхімовіч В.П.

3.

Нарада пры дырэктару на тэму: «Арганізацыя харчавання ў гімназіі» з ацэнкай працы класных кіраўнікоў, настаўнікаў-прадметнікаў па прывіццю навыкаў здаровага харчавання

Мамсікава С.Ю.

Баравікова В.А.

Класныя кіраўнікі

4.

Рэйдавая праверка санітарнага стану харчблока:

  • паступленне ва ўстанову харчовай сыравіны і харчовых прадуктаў;
  • захаванне ўмоў захоўвання харчовых прадуктаў;
  • тэрміны захоўвання харчовых прадуктаў;
  • праца бракеражнай камісіі з запаўненнем чэк-лістоў, аналізам фактараў рызыкі і вызначэннем ККТ для пастаяннага кантролю

Альхімовіч В.П.

5.

Пасяджэнне Савета па харчаванні

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

6.

Анкетаванне навучэнцаў «Ці падабаецца вам харчаванне ў школьнай сталовай"

Класныя кіраўнікі

Красавік

 1.

Аналіз работы па арганізацыі харчавання

Баравікова В.А.

2.

Рэйдавая праверка санітарнага стану харчблока:

  • правілы асабістай гігіены работнікаў;
  • вытворчы кантроль за якасцю і бяспекай харчавання навучэнцаў;
  • выкананне устаноўленых нормаў харчавання;
  • праца бракеражнай камісіі з запаўненнем чэк-лістоў, аналізам фактараў рызыкі і вызначэннем ККТ для пастаяннага кантролю

Альхімовіч В.П.

3.

Пасяджэнне Савета па харчаванні

Баравікова В.А.

4.

Гутарка з навучэнцамі аб значэнні правільнага харчавання ў жыцці чалавека

Мед.работнік

Май

1.

Аналіз работы па арганізацыі харчавання

Баравікова В. А. Альхімовіч В.П.

2.

Анкетаванне навучэнцаў і іх бацькоў па пытаннях арганізацыі харчавання

Альхімовіч В.П.

3.

Рэйдавая праверка санітарнага стану харчблока:

  • арганізацыя гарачага харчавання навучэнцаў;
  • вітамінізацыя супаў і салодкіх страў аскарбінавай кіслатой;
  • адбор сутачных пробаў прыгатаваных страў;
  • праца бракеражнай камісіі з запаўненнем чэк-лістоў, аналізам фактараў рызыкі і вызначэннем ККТ для пастаяннага кантролю

Альхімовіч В.П.

4.

Нарада пры дырэктару «Вынікі работы за навучальны год па арганізацыі харчавання ў школе». Задачы на наступны навучальны год па пытаішях арганізацыі харчавання навучэнцаў

Мамсікава С.Ю.

Баравікова В.А.

5.

Пасяджэнне Савета па харчаванні

Баравікова В.А.

Альхімовіч В.П.

6.

Ранішнік "Шоў агародніны»

Класныя кіраўнікі

Постановление Совета Министров Республики Беларусь от 4 августа 2011 года №1049 "Об изменении, дополнении и признании утратившими силу некоторых постановлений Правительства Республики Беларусь по вопросам образования"

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.