Голосование
Ці карыстаецеся Вы электроннымі падручнікамі і навучальнымі дапаможнікамі?
Всего 90 человек

Педсаветы

Дата: 21 августа 2017 в 10:29, Обновлено 10 марта в 15:37

Тэматыка педагагічных саветаў

на 2020/2021 н.г.

Жнівень

Аналіз работы гімназіі за 2019/2020 н.г. і задачы педкалектыва на 2020/2021н.г.

Адказны: Мамсікава С.Ю.

Студзень

Фарміраванне прававой культуры, удасканаленне сацыяльна-грамадзянскіх кампетэнцый навучэнцаў. 

Адказны: Л.З.Чаропка

Красавік

Рацыянальнае спалучэнне інфармацыйна-камунікацыйных і традыцыйных тэхналогій як сродак аптымізацыі адукацыйнага працэсу.

Адказны: А.А. Дубінчык

Май

Аб допуску да  выпускных экзаменаў навучэнцаў 9-х,  11-х  класаў і пераводзе навучэнцаў 1-8 класаў.

Адказны: А.П Трусевіч

Чэрвень

Аб выпуску навучэнцаў  9, 11-х класаў.

Адказны: А.П. Трусевіч

РЫХТЕМСЯ ДА ПЕДСАВЕТУ

на тэму

“ Рацыянальнае спалучэнне інфармацыйна-камунікацыйных і традыцыйных тэхналогій як сродак аптымізацыі адукацыйнага працэсу”.

Пытанні для абмеркавання:

1. Сучасныя магчымасці выкарыстання ІКТ у адукацыйным працэсе гімназіі.

       Адказная - Дубінчык А.А., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

2. Аналіз анкетавання педагогаў  і навучэнцаў гімназіі па пытанні выкарыстання ІКТ у адукацыйным працэсе.

       Адказная – Пінчук В.У., псіхолаг

3.  З вопыту работы педагогаў гімназіі па выкарыстанні ІКТ і ЭСН у адукацыйным працэсе:

3.1. Інтэграцыя ІКТ і традыцыйных тэхналогій ва ўмовах аптымізацыі адукацыйнага працэсу на ўсіх ступенях агульнай сярэдняй адукацыі.

       Адказныя – Фадзеева А., настаўнік пачатковых класаў, Куракова А.В., настаўнік матэматыкі, Маціеўская Ж.А., настаўнік біялогіі

4. Роля ІКТ у матывацыі навучэнцаў да засваення новых ведаў, у арганізацыі пазнавальнай дзейнасці.

4.1. Праектаванне дзейнасці навучэнцаў на вучэбных занятках па англійскай мове з выкарыстаннем сучасных ІКТ як сродак упраўлення пазнавальнай дзейнасцю навучэнцаў.

       Адказная – Славінская Н.Ф., настаўнік англійскай мовы

4.2. Выкарыстанне дыдактычных характарыстык інтэрнэт сэрвісаў на розных этапах урока.

       Адказныя - Амбрушкевіч Т.Л., настаўнік рускай мовы і літаратуры, Альховік Н.Г., настаўнік хіміі

4.3. Эфектыўнае выкарыстанне блогаў класа як сродак кіравання пазнавальнай дзейнасцю.

       Адказная – Крэпская Т.Л., настаўнік англійскай мовы

4.4. Выкарыстанне STE(A)M падыходаў пры планаванні і правядзенні вучэбных і факультатыўных заняткаў.

       Адказныя - Гардзецкі Я.Л., Громава Н.А., настаўнікі інфарматыкі

4.5. Павышэнне ІКТ пісьменнасці навучэнцаў праз удзел у дыстанцыйных алімпіядах, інтэрнэт-праектах, рабоце ў веб асяроддзі.

       Адказныя - Дораш С.А., Лук’яненка Н.У.

5. Ажыццяўленне розных відаў кантролю з дапамогай ЭСН (Работа з электроннымі журналамі і электроннымі дзённікамі).

       Адказная – Трусевіч А.П., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

6. Роля ЭСН і медыятэкі ў вырашэніі міжпрадметных сувязей.

       Адказная – Дарафейчык В.В., загадчык бібліятэкай

7. Выкарыстанне ІКТ у выхаваўчым працэсе і пазаўрочнай дзейнасці.

       Адказныя – Шамак В.А., педагог сацыяльны, Юркавец М.В., кіраўнік МА класных кіраўнікоў

8. Гігіенічныя патрабаванні да арганізацыі адукацыйнага працэсу з выкарыстаннем ІКТ і ЭСО.

       Адказныя – Піліева В.М., Кіракіна Г.І.

9. Рэфлексія. Банк метадычных ідэй “Іду на ўрок да самога сябе”.

       Адказныя – Кіраўнікі МА

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.